lördag, september 23, 2006

Funderingaar i Bulgarien vol 1

Idag har vi flytt charterorten. Vi tog bussen. Som riktiga bulgarer. Betalade tre leva. Akte i en halvtimme. Kaopte markesjeans som skulle varit skitdyra i Svearike. Kom undan med drygt fyrahundra svenska. Helt okej. Maten ar inte den basta men det ar helt okej anda.

Det har borjat rora pa sig annu mera! He he... Men men. Jag ar i ett land dar det ar svindyrt att svara i telefon sa jag far ringa pa tisdag...

Funderingar saledes.
Fundering I
Alla och da menar jag alla tror inte pa min kladesstorlek. Ingen kan gissa ratt. Ingen. FinaElina ar bara en i skaran som gissat fel, och hon har npg sett mig bade naken och pakladd ur alla vinklar... Ska aterkomma till det nar jag har a a och o pa tangentbordet. Hur som helst gissade de bulgariska expediterna ocksa fel.

Fundering II
Det krylliska alfabetet ar fan i mig det mest lagiska jag varit med om. Nej. Jag ar inte ironisk. Till exempel later alltid bokstaven b alltid likadant. I alla fall vad jag har lart mig...

Fundering III
Varfor far jag sada enorma myggbett i Bulgarien medans jag i Sverige inte ens marker dom(fragetecken jag lyckas inte fa till det pa detta skittangentbord) Kan de builgariska myggorna var giftigare(fragetecken)

Ja ja den som soker han letar.

Hej da!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad du skriver sällan nisse. Så jävla dålig stil. Mera blogg åt folket!/André

Anonym sa...

Just det. Blogga mera!