torsdag, april 14, 2011

Träda

Dagarna rullar på. Jag är inte lika frekvent som vissa andra... Den nytända bloggen lyser klart och tydligt. Jag för min del har lallat runt på både fotboll och lite handboll.

Min dators innandöme fick i slutet av förra veckan för sig att gå och krascha. Så det blev lite problem. Men nu så känns datorlivet rätt så bra igen. Jag har fått en ny hårddisk och även lyckats rädda det mesta som fanns på den gamla. Det känns bra. Jag har plåtat som nämnt plåtat fotboll och även haft en adoptivson på besök. Det var roligt. Imorgon kommer nya gäster. Det känns bra. Lägenheten ska befolkas. Ljudet av tystnad tilltalar mig inte.

Mellan besöken så har jag hoppat och balanserat. Först framför något vitt, högt hus och sen på en påle vid Ale stenar. Fotografen vid båda hoppen är en sån där multijournalist som även har gåvan att kunna skriva. Hon är vass och väldigt bra att bo med. En sån tjej skulle ni ha!
Notera min hippieklädsel och ja. Även jag har köpt den där appen ungefär ett år efter alla andra.

1 kommentar:

Niklas sa...

En duvhök!