fredag, april 27, 2012

Innebandyfinal

Innebandy. Något inuti mig känner sig lite kluvet. Något bittersött som jag ibland uppskattar och ibland nästan föraktar. Denna dag trivdes jag väldigt bra i den ihåliga bollens sällskap. Skönt att takkameran levererade okej. Alltid roligt att ha något annat än standard. Dock var jag vid tidpunkten för nedmonterandet av remoten nästan lite yr av näringsbrist. Att sätta upp ett pressrum (som de arbetande inte hinner lämna under dagen) och bara inreda med frukt och kaffe är inte att rekommendera. Som tur var så tjatade någon så pass att det till slut skickades ner ganska välfyllda mackor till den pöbel som kallas fotografer.
Bloggen blir lite lidande. Jag har en del annat att stå i. Men jag försöker. Hinner puckögaJoel så hinner jag.

Inga kommentarer: