onsdag, oktober 26, 2005

Nya mobiler!

2348 kronor... inte så väldans mycket för en mobil men ändå. Räkna på att en öl på Svenssons kostar 42 kronor. 56 öl blir det. Eller 4696 tuggummin. Det kostade min mobil. Idag sa Mårten att jag kunde få hans gamla jobbmobil. Gratis. Den är väl inte världens bästa men fan så mcyket bättre än min gamla och ungefär samma standard som 56 öl mobilen jag beställde.
Här står jag nu. Har precis hällt ut 56 öl i en tekninkosande golvbrunn. Käns... Nyktert.

Får se om jag åker till hufudstaden i helgen. Tänkte åka ner i jobb men Hö kom precis o sa att om jag ska åka ner så blir det nog så att jag åker tillbaka klocka elva samma kväll.. Det är ju inte aktuellt. Ska ju dricka minst en halv mobil med Diamant och gänget.

Var och träffa några afganer idag. Dom hade inte direkt fest.


Tjo o tjim julgrötsrim.

Inga kommentarer: