onsdag, januari 11, 2006

Jaha! Fucking IKEA var det!


Ska försöka hinna dit idag och byta tevebänken. Får se om jag får med mig Lundstudenten som bärhjälp. Årets bild grejerna har kommit in. Det står på hemsidan. Skönt. Nu ska jag bara greja medlemskapet. He he.
Jag vill jaga. Fick värsta älgjaktsnojan igår. Skjut skujta skjuta!!!
Fina Elina gjorde en fin grej igår. Skulle betala in en prenumeration på 79 kronor. Men hoppsan hoppsan vad fingrar kan slinta. Plötsligt hade Daglbladet 7900 kronor med på sitt konto medans Fina Elina precis gått minus samma summa. Jag skratta. Hon med. Vi är kära. Mycket. Kul. Roligt. Kul.

Kapten Klänning har övergivit mig och emigrerat till Amerikatt. Blott för tio dagar men ändå. Webpularn och Kapten. Vilket par. Deras blogg är väldans seriös. Och det måste den ju också när den ligge på "offentligt forum". Den är intressant i alla fall.
Vem ska nu hjälpa mig att ät upp baguetter på mina herrfrukostar?
Hö, eller dolmen som han också kallas, får stå för det.

Nu ska jag snart fika. Kul kul. Ska bara kolla om jag har nån bra bild....
En äkta vinterbild blir det!

Hoj hoj

Chester

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är jag som fått fisken på bilden! I Tjuonajokk. Haha. Steve fick ingenting.