torsdag, februari 09, 2006

Oj då!


Det har hänt mycket. Men jag har skrivit lite. Det är synd. Men det ena tar ju av det andra.
Min mor är väldans duktig på att skriva. Hon skulle med sin socialakompetens och sin penna lätt kunna jobba här. I alla fall så sammanfattar hon sina barns år. Det var kul att höra vad hon tyckte om en när man var 15. Kul. Kul. Här är en dikt som min lillebror skrev när han var fyra år.

Tack gode gud för allt i världen. Allt är guds.

Kort och koncis. Kan den lilla pojken vara påverkad av hans frikyrkliga uppväxt. Hmmmm...

En persons bröst växer. Det tycker jag är kul.
En annan persons bröst är väldigt synliga idag. Dom håller nästan på att trilla ut. Motvilligt erkände jag för mig själv att jag tyckte det var schysst. He he.
Snubben som sitter och stirrar in i dom hela dagen är nog ännu mer nöjd. hö hö.

HEJ DÅ.

Inga kommentarer: