söndag, mars 12, 2006

1a. Nekad. 1b Dilemma.


1a.
Jaha. De var det det. Fick ett mail. Det stod tack. Men nej tack. Jag hade varit väldigt säker. För säker. Kändes som om man fick en planka slagen i bröstet. Med bredsidan. Av plankan asså. Men va fan. Det var ju ändå mitt tredje val. Men ändå. Att bli nekad.

1b. Gick i gång på ett jobb. En brand. Klarblå himmel och sol. Bra väder. Bra bilder.
MEN. Så slog det mig. En persons ligger förmodligen inom tio meter från mig, Död. En gammal man. Innebränd. Vad ont det skulle göra. Fast dom säger att man dör av röken före. Men det lär ju knappast vara skönt det heller. Och där gick jag runt och tog bilder och kände mig nästan glad för att det blev bra. Konstigt.

JAg hde fest för ett par helger sen. Mycket folk blev det.

Ta det kallt, det är allt.

Inga kommentarer: