söndag, juni 11, 2006

I staden som har mer folk än Borås och Gävle tillsammans


Sitter på ett hotell. Ett fint ett. Tjusigt.
Har ätit så jag kan knappt ligga på mage. Thaikäk. Gott värre.

Har träffat Musse Pigg idag. Det är hans alias. Jag fotade. Mästerbloggarn frågade saker. Musse Pigg svarade. En fågel kände för att bajsa i Mästerbloggarens ansikte. Fågeln gjorde det. Gult var det. Mitt under intervjun. Fågeljävel. Min fågeljaktådra pumpade för fullt. Jag sätter tusen spänn på att det var en svindryg stockholmstrast.

Jag såg en kille idag. Han såg bra ut. Snygga kläder. Helt okej märken. Ett snyggt armband. Kanske 23 år. Det mer anmärkningsvärda var att han var så jävla tokhög. På nåt konstigt sätt. Inte på rökt flummigt leende. Utan mer, kan inte hålla ögena öppna jag vet inte vart jag är, hög. Utanför Åhlens. Hur lost är man inte då. Trasig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man får ta säden ditt man kommer heter det ju.

Lennart

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»