onsdag, februari 20, 2008

Mandelmassehat

Egentligen plitade jag ner detta på Sannasuckas ansiktsboksvägg. Men jag publicerar även här.

Förresten så ska jag bara göra ett litet statement. När det var fettisdag här om dan så bjöds det på semla uppe på Aftonbladets redaktion. Kära jag tycker inte om semlor. I det allmänna samkväm som uppstod så förklarade jag för alla och envar att jag inte åt semlor för att jag citat "hatar mandelmassa" slut citat. En av de rikstäckande journalisterna påpekade då att hata är ett ganska starkt ord. Han påstod att man kan hata krig, våld mot kvinnor och att barn runt om i världen svälter. Hata är ett starkt ord. Att springa runt och hata petitesser som mandelmassa kan tyckas väldigt onödigt och ganska dumt.
Så.
Nu så säger jag att jag ogillar eller inte gillar saker som jag förut hatade.
Ungefär.


Jag hatar inte mitt gym heller. För idag fick jag en skiva. Av gymmet. Tänka sig att vinna på utlottning. Det var längesen. Så nu sitter jag här och låter Nina smeka mitt öra ljudvägen.

Inga kommentarer: