söndag, februari 24, 2008

Jogg on


Det var fest igår. Gemensam för dotSE, annonsarna och AB. Det var kul. Även om vissa kanske skulle ha hållit tand för tunga vid vissa situationer. Speciellt med vissa kommentarer. Dock inte den som handlade om att jag såg ut som en ToyBoy i min svarta skjorta. Bekräftelse kan ibland levereras både överraskande och fyndigt. Oavsett vem som skullle vart tyst eller pratat så står jag dock fortfarande fast vid att Vikinges man är ett kex. Tänk han med en klick schmör.
Ikväll firades Lundgren av i stillare takt. Så nu sitter jag här. Lyssnar på svenskt och försöker vara lite svår. Det går ganska bra.

Jag åt pizza för första gången på ganska många månader idag och som den kvinna jag är så kände jag mig tjock ganska omedelbart efteråt.
Jag har fel kön.
Jag gillar att diska. Jag njuter av att gå på IKEA. Jag har viktkomplex. You do the math. Hade jag bara haft mens så hade saken varit klar.

Ja ja.
Gemereba.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag Är fet utan att äta pizza..you do the math, dessutom så tycker jag att du är en mycket charmerande ung man.