lördag, maj 28, 2011

En träning

Det finns träningar och så finns det träningar. Jag var på två av de häftigaste jag varit på igår. Jag har sett stjärnor som dessa på nära håll förut. Ganska mycket. Men den här gången var känslan, platsen och stjärntätheten lite mer, lite större, lite Chamoions League. Nu sitter jag i ett pressrum och när finalen avsparkas vid det klassiska klockslaget så har jag varit på Wembley i nästan åtta timmar. Det gäller att vara i tid. Nu har jag kölapp 40 i prioritetsgrupp två. Jag bör få välja plats efter respektive efter hälften av alla här närvarande fotografer. Vi får se vad som finns vid det skedet.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Gillar bilden på Messi
Mvh,
Peter

NickelKickel sa...

Tack Peter. JAg gillade din gamla dam som köpte 50/50-lotter.