måndag, december 10, 2012

Dåligheten

Utan att riktigt veta hur så glömmer jag. Men så påminner någon mig om att jag har en blogg och så blir det plötsligt lite roligt att uppdatera. Jag behöver så lite... Börjar med matchen mot Frankrike som ur svensk synvinkel inte riktigt blev ett tårtkalas. Efter detta har både laget och vi i mediaentouraget åkt buss/bil till Belgrad. Snön anlände ett dygn tidigare och situationen inne i stan kan nog närmast beskrivas ett blygsamt kaos. Men i dag är det blidväder och snön retirerar så sakteliga samtidigt som Sveriges match mot Serbien kryper närmare. Avkast 20.15. Nu närmst väntar i tur och ordning lunch, gymmet och sen lite arkivering. Så går alla dagar, alla veckor och år. Jag slår med min lie, hackar plöjer och sår. Fast med kamera. Typ. 














Inga kommentarer: