torsdag, december 13, 2012

Sista träningen

Det är afton och jag har gjort en ordinär bevakning av ännu ett träningspass. Det hände inget speciellt. Dock hade gårdagens dialogen i den mixade zonen viss inverkan på dagens bildleverans. Ingen grät i varje fall. Gott så. 








Nu i kväll har vi avslutat kvällen med en rejäl middag på en oerhört trevlig restaurang. Jag har berättar en och annan anekdot och förställt min röst ett par gånger. Där emellan åt jag en bättre köttbit som badade i ett adriatiskt hav av svampsås. Middagen fick dock ett abrupt slut när jag insåg att en av mina bildmappar från dagen låg olevererad i min dator. Efter en kvick taxifärd lyckades jag i alla fall ftpa hem rätt bilder till rätt kund. Närmast på schemat står att få ner mitt hotellrums temperatur till sovbart skicka. Luften i rummet är just nu 26,5 grader. Inte okej.

Inga kommentarer: