lördag, december 17, 2005

JUl jul strålande jul!



Jag hade julfest igår. Eller jobbet hade. Jag jobbade. Hjälten gav mig dock permission vid nio. Så då gick jag ner och drack snaps.
Tunnan var med. Han var lite full och rolig. Jag var full o sjäng som vanligt mest karoke av alla. Jag och politikern snackade mycket om att betäcka. Bland annat en viss chef... Tunnan smyckade sig framåt tolv i fina lampor. Det var väldigt tjusigt.

Gick hem vid kvart i tolv. Vid tretiden ringer Kapten Klänning till mig och ville sova. Jag frågar vart han vill sova och han svarar att min soffa skulle vara bra. Han hade haft långdragma samtal.
Det fick han. Sen sov vi i godan ro.
Spelade fotboll i morse. Tre baljor och ädel Viktoria till det orangea laget! Mycket starkt.

Hej då!

Skön Jerry

Inga kommentarer: