tisdag, oktober 24, 2006

Det har varit en del


Det är mycket. FinaElina tycker att jag inte gör annat än att jobba.. Förvisso sant. Men det är ju liksom så i början. Nu börjar jag få grepp. Blev ensam idag. Altså MackThePack drog vidare till STHLM. Nu är det bara jag och Esteten. Men det ska nog gå bra.
Jag hittar till de största riktmärkena och jag har ännu inte frontat med någon spårvagn. Bra så långt. Bostadsfrågan är dock en fråga som gnager lite. Men va fan. Det kommer nog att lösa sig det med.

Har hunnit med
Edlöv-Lund
Rögle-Björklöven
GAIS-Öster
Frölunda-Färjestad
IFK Göteborg-Kalmar
Sävehof-Skövde
Plåtat Elfsborgs sportchef
Fyra .SE jobb

Men va fan. Det är ju kul.
Gänget på kontoret är riktigt bra. Känner som att jag kommer att glida in fint.
Nu ska jag på Clas Olsson och köpa en papperskorg, ett hålslag, en häftapparat, tejp, sax,

Inga kommentarer: