fredag, november 24, 2006

Fransk Rivieran fick vänta...

Jag skulle ha åkt idag. Till Frankrike. Men det blev det inget av. Johan Elmanders lårmuskel höll inte för det. Han sträckte sönder baksidan av låret så nu blev jag kvar i Sverige. Franska havskusten får vänta på mitt första besök. Men jag reser ändå. Sitter på Landvetter i detta nu. Har en mellanlandning med flyg byte och sen är jag framme. Ska bli skönt. Och kul.

Krönikören har ännu inte tittat mig i ögona. Men vi har ju inte träffats så det har väl inte varit så lätt för han.

En annan kul grej idag. Precis innan jag lämnade kontoret så påkallade Heden min uppmärksamhet. Han höll en påse i handen. "Jag har nåt till dig Byggare BOB!" Jag heter det för tillfället eftersom mina arbetskamrater blev så imponerade av hur snabbt och smärtfritt jag satte ihop en IKEAmöbel... "Fan du har ju rätta längden och rätta bredden på röven" Han gav mig en påse.
"Min brorsa är delägare i dom här" Ett par Nudie Jeans. Alldeles nya. Jag fick dom..... Jag sa tack. Han är snäll Heden, Snäll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Byggare Bob? Hahahahaha...

Var är du på väg? Hem på semester?
/S