fredag, april 06, 2007

En långfredag. Jag blev sugen på långfil imorse men den finns inte i denna del av landet. Bara fjällfil och det är inte samma sak.
Vill cykla men problemet är att jag inte har någon tvåhjuling att ta ut mina lustar på... Skrattarn har en cykel som står på kontoret. Men han är i US and A och där är klockan fyra. Och jag vill inte låna den utan lov.
Det är strålande sol. Men jag sitter på ett kontor och kollar på en cykel.

Nyaste förvärvet i min olagliga musiksamling är Säkert. Annika denna Annika. Träffsäkert så det slår. Men vem räknar på det?

Varje träd har en rot varje hus en byggd grund, det är bara min som rycks bort från mig
Elle när ska det bli inne å vara som jag?
Blek å feg å sävlig å lat
Jag har köpt varje nummer sen 96
Men det som fortfarande gäller är vacker och lycklig och just nu kjol med särskilda veck




Näe. Jag använder inte kjol.
Än.

Inga kommentarer: