fredag, augusti 03, 2007

Buisness i Angered




Snabba Cash. Mjau!
Hade lite JWkänsla igår. Hade 6000 spänn i femhundringar. Välvikta sedlar. Dom vägde skönt i fickan inlindade som ett litet kålhuvud av mammon. Jag hade lösa jeans och sneakers. Gangsta. En egen gorilla som enligt anvisningarna inte fick prata utan skulle bara luta sig mot bilen och se tuff ut. Gangsta.
Vi åkte till förorten. Glöm inte rattkryckan! uppmanade en skylt när den sänkta blåa pärlan sneddade in på parkeringen. Parkerade enligt anvisning brevid en rostig opel. Inte så gangsta.
The T kom ner. Med en påse. Försökte hälsa på gorillaMM. Han blängde på asfalt. Gangsta. The T blev osäker och flackade med blicken. 1-0.
Jag tittade på varupaketet. Såg ok ut. Ville checka. Följde The T upp. 6:e våningen. Skrev sms i hissen till gorillaMM. "Är jag inte ute om 10. Då har jag hugg" Klev in i en cigarettinpyrd lägenhet. Testade grejerna. Verkade ok. Rätt styrka och rätt våglängd. Diskuterade pris. 1800. Bara femhundringar. Gick till turken på hörnet och spräckte en femhunka. Gick in i trappuppgång. Byte. Affär klar.
Tillbaka i bilen. Pusta ut. Gav gorillaMM en trisslott. Hans arvode. Gangsta.
Kom hem. Simulerade. "Stig kom" "Skrutt kom" "Andreas kom" "Kom och hjälp mig att ta ur"

Inga kommentarer: