måndag, augusti 27, 2007

Joråsåatte

5307 kr. Eller 10614 tuggummin. 126 öl på Skål.
Så saftig var min teleräkning mellan den 20:e juli och 20:e augusti. Tur att jag inte betalar den själv...
Ska ringa och bikta mig imorgon. Data och GPRS är tydligen den största penningaslukaren. Speciellt utomlands...

Sensmoral. Använd inte mobilen som modem i Spanien/England/Belgien/Ungern.

Bästa meningsväxlingen för nu. På en tunnelbana.

Kille "Jo, men du vet min polare Bilbo"
Tjej "Bilbo? Heter han Bilbo?"
K Ja
T Määähm, vad konstigt
K MMM jag vet. Hans föräldrar döpte sina barn efter historiska personer typ, eller folk från bibeln.
T Jaha. Jo jag känner igen Bilbo
K Jo jag med. Han var ju typ kung eller nåt
T Jaha
K Hans andra bror heter Josef.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Lysande! Inte din räkning ;)