onsdag, januari 30, 2008

Betraktelser när triceps är likt betong

För att fylla det tomrum som uppstod när min adoptivson flyttade hemifrån så köpte jag idag en fikus. Och blodapelsiner.

Gert må arbeta på en skit(k)anal men han har ändå ganska sunda åsikter i vissa frågor.

Imorgon får jag nog mitt paket med senaste skivinköpen. När jag beställt klart insåg jag att det knappast var uppåttjack som införskaffats. Snarare norrländskt vemod förpackad och levererad. Bara svensk musik. Men det är väl så. Ibland vill man bara sitta och lyssna på Perssons Pack och vara lite svår, vara svag i köttet men stark i tron.

Sanna Kallur sexpack imponerade idag på mig ännu mer. Jag märkte nog hur hon genom linsen liksom bara vill äta mig. Med smör. Eller hur de nu var.

Först så såg jag Norge som ett alldeles oerhört trevligt. Men efter att ha varit där i två veckor så märks det att det är som på de flesta ställen. Idioter är inget land förskonade från.

Ibland känns man som luft. Eller rent av som koldioxid.

Glädjen då. Jo då. Beijing. 080808 08pm. Det känns förbannat bra.

Inga kommentarer: