torsdag, januari 10, 2008

jag? nä nä nä. Vi pratar ju bara


Gav mig in i en diskussion. I mitt föregående inläggs kommentarsfält. Konstigt att man lägger in en massa argument och sen skriver under som "hemlige". Känns ju liksom som om man diskuterar ut i luften. Så jag hoppas Hemlige återkommer och kommenterar igen. VI får se.

Mycket händer. Det har varit jul och nyår och allt sånt där annat som händer i slutet av december varje år. Nu är väl det vanliga livet tillbaka och i Göteborg regnar det med andra ord.

Har idag plåtat ett dagis matvanor där en kvinna vid namn Lisbeth var aningen mobbad eller hon skulle i alla fall inte vara med. Eller hon fick vara med men man skulle inte ta med henne i det stora hela. Moget.

Somnade nästan på dotSE så jag blev beordrad träning för att piggna till. På gymmet fanns en bodybuildartjej som stönade både högt i decibel och i tonskalan. Det lät... Ovanligt. Manliga grymtanden och kraftuttryckningar vande jag mig ganska snabbt vid. Men när denna muskelkvinna började uttjuta ljud så blev jag för ett ögonblick glad att jag ibland faktiskt kan koppla bort ljud runt om mig. Annars hade nog ett dopp i isvak varit lägligt. Men som sagt. Jag kan koppla bort. Eller i alla fall till stora dela.


Sen stötte jag på (inte raggade, som jag förövrigt blir beskylld för att göra i både tid och otid, fast DE säger att DE bara försöker uppmuntra mig att typ Carpe(a) Diem eller nåt) rakningsmannen i omklädningsrummet. Men han höll sig lugn.

Nu ska jag försöka hitta en dvdkompis. Men det går trögt.


William och Idas pulkdragning får lysa upp all text.
tjoflöjt

1 kommentar:

Emma sa...

Du kan alltid få brud-dvd:a med mig. Sex and the city it is.