tisdag, november 15, 2011

Unplugged

Jag kopplar ur idag och i morgon. Det är jag lite värd. Gårdagen var designad av kaosguden. Det var produktfoto, handboll och ishockey på schemat. Isället för att älta om mina egna dagliga öden så styr latheten mig till att länka lite. Min kollega och goda vän Daniel Stiller är i England och ska bevaka om Sverige klarar att behålla sin svit som sträcker sig ända tillbaka till 1968. Hans blogg hittar ni här.

En annan nära vän och kollega heter Joel. Han har puttat igång en ny hemsida. Den är grym och påminner mig samtidigt att min hemsida är en skam för hela mitt jag. Han bloggar ju även och här får han ett omdöme av Sundsvalls Tidnings Jan Olby som jag inte kan annat än att hålla med om.

Sen blir jag ju alltid lite avundsjuk på folk som tänker efter lite före. Som den här mannen... Det där var smart, snyggt och roligt. Tänk er själv om er farfars far gjort något sådant 1911-11-11. Coolt.

INSIDE damlandslaget kommer ut i samband med landskampen i Malmö. Ni som är på plats får ett nummer i handen och övriga får ge sig till tåls till veckan där på. Då kommer den i alla Stadiums butiker. Vill ni titta in delar av förra numret gör ni det här.

Inga kommentarer: