fredag, juli 27, 2012

Konferenser gånger en miljård

Det hela började med en tågresa i arla morgonstunden. Vid 11 var jag på plats på det café som fram till 21 skulle bli min hemvist. Presskonferenser med olympier från simning, handboll dam, handboll herr, tennis, skytte, cykel samt välkomst cermoni och fanbärar presentation (utan närvarande fanbärare). Jag har sprungit, svettats och trollat med knäna. Dagen slutade med att olympiabyn stängde och jag var tvungen att gå på fest utan att ha lämnat in alla bilder. Har ett digert arbeta med att arkivera ut bilderna i morgon. Förutom detta så ska jag till SVT och titta hur de har det där i sin OS-studio.
Dagens citat 1. "Nej. Hon hade fula ben. Sådana där stockar" Anonym Fotograf. Gårdagens citat 1. "Den här vuxenvärlden. Den är så dålig". Ludde 23.

Inga kommentarer: