måndag, mars 26, 2007

Skottlands sista kung

Såg Idiaminfilmen precis. Hos MackanMedia. Vi såg den inte lagligt... MM är en jävel på att ladda ner och bränna ut upphovsskyddat material. Vilken bov. Men han betalar ju inte på spårvagnen heller... Hurvida MM är en snikare eller inte så var i alla fall filmen bra. Och jag är ju trots allt skyldig till upphovsrättshäleri. Eller nåt.

Var på Brasilien igår. Ingen har väl missat att snorungarna sprang in på planen igen... Man blir ju less.

Men men. Imorgon ska jag ta tag i min kvitton från senaste resan. En mindre plastpåse är fylld med kvitton.. Hua hua.



Kom in i mig och känn hur jag känner
Ta över mig och bränn som jag bränner
Slå mig hårt så att jag verkligen saknar
Slå mig så hårt att jag verkligen vaknar

Och jag tänker inte försöka att sluta säga föchöka. ha ha ha

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha... :o)