lördag, maj 19, 2007

Klättraiträdträsket

Danmark. Alla verkar ständigt tala i tungor. Ett jädra mystiskt språk det dära... Innebandyns kvalite är faktiskt bättre än jag trodde. I alla fall de tre främsta lagen. Finalen börjar om 45 minuter.
Har gjort en massa porträttjobb åt Borgens tidning. Har gått ok. Fick dock lite brist på inspiration när en singaporianska stod på tur... Jag gjorde som vanligt. Klättrade upp högt högt i en björk. Lite gjort, lite desperat, lite bra. Resten av det singoporianska följet beundrade min apövningar med fnitter och fotosession.

Ikväll ska vi på avslutningsfesten. Ska bli kul. Finns en massa trevligt folk här. Men vi ska dock upp tidigt imorgon. Henkan vill se Skagen eller om det var Smögen och eftersom jag åker i hans bil så åker jag med.

Finaldags.

Inga kommentarer: