måndag, januari 25, 2010

Det snurrar i min skalle

Österrike slutade precis när det kommit igång. Tråkigt för ett sådant landslag. Jag unnar dem verkligen framgång men det saknas tyvärr den där sista lilla spetsen.

Men om man nu tittar lite framåt så kanske det var bra att jag fick en vecka extra i Götet innan OS. Snart är det dags. Jag längtar lite samtidigt som jag känner att jag kanske vill vara hemma.

Igår skrev jag en låt. När jag läste igenom den efteråt förstod jag vad jag satt och sköt upp.

Em
Jag har gjort mitt, du sett ditt
D
Jag skär nu med ett enkelt snitt
C____________________________G
Vissa saker förtjänare faktiskt att dö

Om någon vågar ringa lirar jag den live.


Nu ska jag städa och sen jobba med kvitton och innebandy.

2 kommentarer:

Gunilla Jakobsson sa...

Men du skriv en kul text till oss istället, em ser dystert ut

Gunilla Jakobsson sa...

Men du skriv en kul text till oss istället, em ser dystert ut