torsdag, mars 03, 2011

PocketWizard MultiMAX

Nu ska det fotonördas. Jag har lagt ner timmar nu. PocketWizard strular. Igår fick jag en bild som det var åkare på. Det var inte Charlotte Kalla som i dimman korsade mållinjen men väl det vinnande kanadensiska laget. Alltid något men det stör mig att inte kunna lita på grejerna. När jag trycker vill jag att det ska bli bild. Jag vill inte att det inte ska bli. Så klart. Så nu har jag suttit och filat på inställningar. Mätt störningar i målfållan, väldigt låga, läst tips och trix och till sist monterat kameran vid mållinjen. Samma sak hände vid forbolls-VM i Sydafrika. Den gången löste det sig aldrig riktigt. Vi får se vad dagens forskningsresultat blir.

Klockan två är det start. Rojalisterna anländer tydligen tjugo i. JAg tror nog jag skiter i kungahuset. De har aldrig varit min grej. Men jag kanske måste.

Inga kommentarer: