fredag, december 02, 2011

Bakom en bild

Här ser ni ett uppslag från tidningen MATCH Handboll som ni vid det här laget redan har hämtat i den där sportbutiken... Annika Wiel Fredén är landslagets högersexa, bloggar och har ett stort fotointresse som ofta resulterar i kattportätt.


Bilden denna gång var nog den mest avancerade under arbetet med bilderna till landslagets profiler. Tillgång till hotelltaket ordnades, blixtar tejpades fast och snabba klättervägar hittades. Annika var grym som modell och gnällde inte en sekund den kalla vinden till trots. Hon hade till och med sinnesnärvaro att vända på situationen och fota fotografen.

Foto:Annika Wiel Fredén

Och just ja. Jag kan glädja mig med att jag ligger topp tre på blogglistan hos hemmamannen Herr Boholm! Ni som hittat hit därifrån välkomnas härmed och jag kan bara meddela. Det är nya tider nu. Uppdateringen sker dagligen.

2 kommentarer:

Benjamin sa...

Hallå Nils.

Vill bara säga att du är grym, väldigt länge sen man såg dig sist. Men kör hårt, du inspirerar mig. :)

/Benji

NickelKickel sa...

Tack Benjamin. Ja du. Det var ett tag sedan!