torsdag, januari 26, 2012

Brott lönar sig

Jag har ätit hemlagat för första gången på ganska länge. Det var gott. Flög hem från Belgrad nu i morse. Sverige fick smisk av Danmark och jag har fått rapport, från Bildbyråns partner Witters, om många publiceringar i olika tyska tidningar. Anledningen är den här nedan. Innan Sveriges match spelade Tyskland mot Polen och i slutet av matchen händer det. Jag sitter nära. Knappt tio meter. Jag kan höra knaket. Herr Haass spelar inte på ett tag.

Notera att de svarta skorna tillhör samma man... Jag har aldrig börjat kallsvettas under jobb så som jag gjorde i går. Huga.

3 kommentarer:

Jonas Dandanell sa...

satan i gatan som maggio skulle ha sagt, aldrig kul att se sådant men bra för publicering. Bra jobbat stjärnan. Förresten så har du fel länk till min blogg. Det räcker du skriver www.dandanellfoto.se

Carl Sandin sa...

Sköna brottningbilder (dagens göteborgare)! Måste varit grymt i alla dess betydelser där alltså, får fortfarande kalla kårar i hela kroppen efter kapningen av Kahnberg så fort någon ligger kvar på isen lite för länge.. huuu

Angelica sa...

Seriöst. Det ser ut att göra så groteskt ont att min hjärna inte riktigt vill acceptera hur vinkeln är på hans ben. Fy bövelen.