onsdag, augusti 01, 2012

Spottar inlägg

Dagen började med pricksäkra pojkar i skeetskyttet, fortsatte med spänstiga killar i handboll, mellanlandade på en presskonferens med en simkunnig och lite frisk tjej för att avslutas med ett gäng muskelberg som försökte dränka varandra. Emellan och på bussar har jag arkiverat och rensat mappar. En gedigen dag. Känner mig pigg och glad. Lite seghet smyger sig in ibland men då hittar jag snabbt något fjantigt att skratta åt. Att välja flams och skrattdörren under ett långt mästerskap tror jag i det långa loppet lönar sig. Går man runt och ältar hur trött man så blir man i varje fall inte piggare. Det är min fasta övertygelse och rättesnöre. Ni har väl inte missat anekdoter och roliga historier från OS på dessa bloggar? Joel Marklund Niklas Larsson Lars Dareberg Jens Dresling En lite sammanfattning av dagens arbete.

1 kommentar:

Erixen sa...

Svinkul att läsa om dina dagliga äventyr och hämta inspiration av alla sköna bilder som du och kollegorna dina levererar. Go fart i Doder bilden!