onsdag, oktober 26, 2005

Min nycklar....

Ligger i receptionen....Bara det att den stängde fem. Jag gick ner nu. Klockan är halv åtta. Först blev jag arg på Fina Elina. Men efter ett tag knappande på min hippa bordstelefon såg jag att hon ringde redan kvart i fyra och sa vart nycklarna väntade på mig. Inte hennes fel altså. Utan Mitt....
Nu sitter jag och kan inget göra. Fina Elina har inget batteri. Jag kommer inte ihåg vad Stina heter i efternamn så jag kan int söka na på hitta.se Jag är utlämnad.
Så jag ringer Kapten Henning Klänning och ska dit o tanka film (porr) och musik.

Ja ja .. kvällisarna tittade på mig med vuxna mödrars ögon och jag beklagade mig och skyllde på Fina Elina. Dom skrattade. Jag har ont i huve.

Se så mot Sol och Poll och Henning Klänning.

Det sköts en snubbe i Arvidsjaur idag. Det var inte Fredde. Jag ringde och kolla med infochefen. Killen med ont i huvudet var från stockholm. Nån där nere är ledsen.

Hej då!

Inga kommentarer: