söndag, mars 18, 2012

Årets Bild 2012

Det har varit en hektisk och fantastisk helg. Årets Bild i Malmö blev en sådan där fullträff som man hoppas ska infinna sig ibland. Jag och Åsa har haft lägenheten full av folk. Dock blev vi nog bara två i tävlingen om vem som kunde fylla hemmet mest. Vinnarna i den tävlingen vanns i överlägsen stil av Daniel och Åsa. Grattis till det. Det enda som tyvärr blev en flopp var Moriskan. Återkommer kanske i ämnet men ledningen på det stället bör ta sig en rejäl funderare på vad man håller på med. Oavsett vad så har i alla fall PFK Södra gjort ett kanonjobb med hela arrangemanget. All heder till er.

För min egen del så visade sig min nominering vara ett tredjepris i Sport Nyhet. En bild från CL-finalen i våras. Fint så. Jag blev överraskad och glad. Förlåt alla ni som messat, twittrat och skrivit på Facebook. Jag har svarat för få och de jag svarat har oftat fåt nöja sig med ett enkelt "Tack". Så tack igen alla ni som hört av er.

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Härligt kompis !! GRATTIS igen!
Det är helt enkelt färgbilder som är hela grejen!