söndag, maj 06, 2012

Återsamlingsheat och batteriladdning

Jag har börjat min nya roll med att åka bort och försöka göra lite annat. Det har gått rätt så bra. Jag har sopat, knackat ner en skorsten och eldat upp en ansenlig mängd träskrot. Sen har jag även hunnit med två GIF-matcher, gått på revy tre gånger, sett min mor rädda en pastor från ett eldmoln (sekunderna efter bilden här nedan är tagen) samt fotat ett par reklambilder till en förhoppningsvis kommande lansering. Utöver detta har jag gjort det jag gör mest här uppe. Sovit i drängkammarn, betesinstallerat kalvar och skjutit ett par välriktade hagelskott. Sen har jag kört ett sedvanligt hälsa på-race.







När Blogger ändrade om lite i sin utformning så hände något med utseendet i min blogg. Länkar och twittergadgets ramlade längst ner på sidan. Hjälp att rätta till detta tas tacksamt emot. 

I morgon tar jag tåget mot Malmö igen. Ska bli otroligt roligt att börja putta denna stenkoloss. Snart kör vi.

Inga kommentarer: