lördag, oktober 06, 2012

Den långa hösten

Det har varit ett tag sedan sist. Den som undrar varför finner anledningen i en total urdränering av kretivitet. Jag tänker mer än någonsin men på helt andra saker än formuleringar till bloggen. Minsta motståndets lag. Istället för att skriva något småroligt så tittar jag på ekonomiska rapporter. Tråkigt? Nej. Så otroligt kul med nya utmaningar och arbetssätt. Men jag har inte slutat plåta. Inte ens nära. Jag har under de senaste sju dagarna bevakat 10 idrottsevenemang. Kvällen som hetat fredag har jag tillbringat på en arena döpt efter en före detta medlemsägd bank här i Malmö. 












Så jag lever. Jag har ingen kris. Jag ska inte sluta med saker. Jag har precis börjat.

2 kommentarer:

Niklas Johansson sa...

Välkommen tillbaka till bloggandet. Vet precis hur det är när det blir stiltje med inläggen.
Många bra stilstudier på vad som händer på fotbollsplanen som man som åskådare har svårt att se när matchen rullar på i sitt vanliga tempo.

/Niklas

Peter Holgersson sa...

Kul att du är igång igen och fin variation i bilderna :-)