torsdag, juni 24, 2010

M&M på roadtrippen

Det är nästan över. Jag går på gasen. Tanken nästan slut. Hade jag varit inställd på att köra slutspelat hade jag nog utan problem bara kunnat kört ner tjurnacken och kört på men när det nu var klart från början att jag bara skulle bevaka gruppspelet så känns det att det är sista rycket nu. Ikväll ska jag se Danmark-Japan och imorgon ska jag på Argentinas träning. Sen är det snipp snapp slut och flyg hem 14:00 på midsommardagen.

Vi har kört bil i dag. Jag, Bardell och Simon Bank. Bardell sov som en liten gris trots min och Simons bibliska allsång. Inte ens när ett vårtsvin står bredvid vägen vaknar, den påstådda, naturmänniskan Bardell. Vi är nu framme i Rustenburg. Vägen hit var vacker. LIte riktigt Afrika med röd jord, höga berg och milsvidder med brunt torrt gräs.

Eminem har släppt nytt. Jag har alltid gillat honom men ändå inte direkt köpt allt. Men nu sitter både jag och Bardell och slukar hans senaste album. Framför allt denna låt.

Ska komma på något bättre bloggbart strax.

Hörs

Inga kommentarer: