lördag, juni 19, 2010

Något har trummar i min tinning

Jag har huvudvärk. Den har kommit smygande. Jag tror det har att göra med min nacke som även den börjar bli trött på att ha en kamera hängande runt halsen i 90 minuter varje dag. Men. Jag biter ihop. Tänker glada tankar och prutade till mig ståltrådsslöjd förut idag. Återigen i Pretoria. Återigen i detta presscenter. Fyra och en halv timme till match och jag ska mest bara sitta och göra arkivare resten av tiden samt skicka ett öga åt tv-apparaten här bredvid som idag bjuder på Australien-Ghana.

Gårdagen gick i presskonferensernas tecken. Inte så där jätteupphetsande men ibland behövligt. Dagen idag har jag ägnat åt att inte göra nåt speciellt. Har som ovan nämnt shoppat lite ståltrådsslöjd men även en hatt i läder. Jag har också stora planer på att eventuellt köpa ett getskinn. Vi får se.

Inga kommentarer: