måndag, december 05, 2005

Ser jag ut att vara från Bosninen?


Jag bara undrar. Inte för att jag har något emot det men jag har aldrig hört det förut. Nog kan det vara så att pizzasnubben trodde att jag var från Bosninen för att jag gick runt med en kosovoalban... Men men. Här är andra nationaliteter/personer jag har sett ut som enligt andra.

Engelsman.
Skotte.
Erik Ponti (speciellt när han är arg)
Emil
Min far (det absolut vanligaste. Främst från medelålders damer som går på revy, typ Eivor)
Min bror.(antingen min äldre eller någon av de yngre)
Nu senast Bosnier (En pizzabagare i Borlänge jag tackade honom genom att somna på hans pizzeria efter en krogsväng)

Kommer inte på några mer.

Dia var väldans gästvänlig. Han bjöd på pizza, öl och en bål som jag blandade. Det blev gott tyckte alla. Även jag. Jag åt upp frukten på slutet. Jag slevade i mig så till den grad att en pårökt Hoffipoff kände att han var tvungen att hindra mig.

Läser lasermannen. Den är bra. Elina blev nöjd igår. Jag med. Hö hö.

Petter är rolig. Han slog mig i ansiktet och befallde mig att k****a Dia hårdare och att jag var en slyna. Fantastiskt rolig. Svärmorsdrömmen från Korva. Fan vilket ortsnamn föresten.

Hoj hoj
Olten Malta

Inga kommentarer: