lördag, mars 03, 2007

Utnyttjat djur




Vilken weekend. LångRob och Bror tog tåget ner till GBG. Bror gör pannbiff och LångRob levererar onliajners på löpande band. Riktigt roligt. Det vi gör är i princip som följer. Dricka bärs. Käka pannbiff. Sova. Skratta.

Idag var vi ut och flanerade på stan. Hade lagt undan ett par boots, 1500 spänn och ett antal piggsvinsliv var priset. Men jag blev riktigt nöjd. Nöjdkänslan infann sig på riktigt när jag halade på dom i hemmets trygga vrå. Sitter som gjutet på ankfötterna.

Igår var vi ut och slirade. Det var okej. Var i Scandinavium och kollade på hockeytävlingen mellan Frölunda och Timrå. Ingen jättehöjdare kanske. Men den tände till stundtals.

Just nu så är det bostadsjakt igen. Enligt den oskrivna regeln är det tydligen jag som ska flytta... Får se hur de löser sig.

Nu ska vi ta en wirre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjysta pjuck!

Och jag hör mig för med mina göteborgsvänner...

Anonym sa...

Mmm dem är sjysta. Men killen på bilden ser ut att ha en putbelly för att citera en film som rullade ett par varv de aktuella dagarna kring bilden. Tja tja. /K