tisdag, maj 22, 2007

Mycket jobb...


Skulle vart ledig... Men kollegiesjukdom ställde till det och istället för fem timmars jobb så blev det väl cirkus 13.
Först flängdes det runt för dottSEs räkning och sen bar det av till regnmeckat Borås som dagen till ära bjöd på sol (!).
Halvseg första halvan av första halvleken. Men sen satte Svenssonshow igång. Han började med att knoppa in 1-1 och hade jag jobbat på TV3 så hade jag påstått att Anders efter målet knullade min kamera. Nu jobbar jag på bildbyrån så jag säger att han låg med den. Och om min mor nu läser detta, hon har erkänt att hon hittat hit, så kan jag bara konstatera att jag gjort bedömningen att du nog är gammal nog att få läsa det språk som jag i din frånvaro ibland använder. Men jag försöker faktiskt att undvika att svära, även i min vardagliga vardag.
Hur som haver. Barnet av Anders och min kameras intima stund prydde ikväll de tre storas websidor. Kändes som ett gott dagsverke.

Nu ska jag sätta på tevatten. MackanMedia väntas ankomma i denna särla afton. Nåt måste jag ju bjuda på. Varmt vatten och en tepåse räcker gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svarta vinbär och mjölk smakade himmel en kväll då jag varit nära helvetet. Tack för att du är grym.

/M