tisdag, maj 13, 2008

Lätt förvirrad

Har fått ett nytt kontor. Fast på samma ställe som förut. Förut satt jag liksom lite på nåder. Ungefär som Daniel Andersson i fotbollens landslag. Han finns. Han är med. Man kan kanske använda honom mot Malta men ingen tar honom riktigt på allvar. Så har det varit. Min mest betydelsefulla uppgift har varit att ge de andra frimärken. Men nu. Nu har jag eget rum med dörr som går att låsa. En telefon som nio sifferknappar och 16 andra knappar. Ett skrivbord i fint trä och fyra hyllor i samma trä samt en stol som man kan pumpa in luft i ryggstödet på. Oklart varför man kan det men det kan inte ses som annat än lite flashigt.

Skattmasenspojk har uppdaterat min hemsida. Fint som Lövsättsbacken om våren. Adressen är mitt förnamn föjt av mitt efternamn och sen en punkt och sen se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad detta om Daniel Andersson känns inaktuellt nu. Du skulle nästan behöva smyg-revidera inlägget. Det svänger fort...

Anonym sa...

Shit vad detta om Daniel Andersson känns inaktuellt nu. Du skulle nästan behöva smyg-revidera inlägget. Det svänger fort...