onsdag, januari 14, 2009

En orgie i länkar

Nu ska det länkas. Helt utan speciell anledning och bara för att. Här klickar jag.

Vandrarolle. Min kusin som liksom jag lider av grav och tvångsmässig ironi.

Knöllarn, aka K-Jo, aka Pöllarn, aka Joel sitter aldrig stilla. Grymma bilder och en kille som gärna monterar, skickar och monterar igen. Knöllarn var det.

Hövdingen lever i exil i Thailand för tillfället. Bloggen i sin så länge. Hemsidan hans är en orgie i snygg flash.

Sveriges bästa fotoblogg med bästa tipsen på bra fotolänkar presenteras som sig bör. Den hittar du här.

Bildbyrån har gjort en ny hemsida. Det gick fort från ax till limpa. Nästan. Ett enklare bildspel för varje fotograf. Mitt bildspel.

Sveriges mest nyvässade. Som bonus så är han sambo med min vän och som bonus bonus ska även han till Kroatien snart. Johan heter han och är trevlig som få och skriver massa bra på sin blogg.

Sen har vi så klart miss blogmaster.

Sen dutubar jag en del. Slentrian.
Soko
Fransyska
Ångest Filmhistoria. Och som alla vet. Det är okristligt att försova sig i ett ängahus med en flicka och hindra en död från jordfästningen.
Två roliga historier från Rolle.

Zetterling är förbannat bra. 2008 sammanfattat.

Ett grymt bildspel. Ett till. Ett till.



Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: