lördag, december 18, 2010

Finalens final



Så har ännu en dag kommit och gått. Ungefär samma mönster. Igen. Sverige överraskade och vann. Igen. Jag blev glad. Igen.
Har lite bilder kvar att göra så det blir ett kortare inlägg. Jag vill tacka Mia. Mia syns inte så ofta på bild. Men hon har, tillsammans med nu hemåkta Bea, sätt till att de svenska tjejerna inte skadat eller förslitit sig. Idag hjälpte hon mig. Genom att hon höl upp den vita handduken så kunde jag vitbalansera i den danska hallen med smutsigt ljus.



Ingen remotekamera idag. Den var tvungen att godkännas av en ingenjör sa EHF-ansvarige mannen. Men en sådan skall finnas på plats imorgon. Nu gäller det bara att jag är på plats samtidigt. På en final måste man ha remote. Annars gills det inte. Nu ska jag strax avrunda dagen med en tuborg tillsammans med Scanpix-Leif.

Inga kommentarer: