söndag, februari 27, 2011

Jag ångrar mig lite

Jag ångrar att jag inte tog med någon bok. Internet på mitt hotell är segt och SVT-play hackar lite irriterande. Mitt tips på prispallen på dagens skidor kommer inte gå till historien som en av de bättre. Jag hade noll rätt. Kvällen har spenderats till att inte äta middag trots att jag hade tid samt springa för fort på min löprunda. Delar av tungan domnade liksom bort i höjd med en spårvagnshållplats med gult tak. Men den domnade tillbaka igen. Det firade jag genom att köpa en mindre fruktkorg på mitt grannhotell. Så nu är jag mätt på frukt samt återställd i det orala.

Starten går av bara farten.

Petter is much better.

Vid bytet av skidor var pojkarna sena. När det sen blev skate var de sega i bena.

Hellner vill bara dö i ett hav av snö.

Ett hav av folk och en och annan tolk.

Först över strecket var denna man. Här firar han glatt just att han vann.

Charlotte får stå bredvid och på andra glutta. När de så glatt upp på pallen skutta.

Herr Esk han hade som sitt scoop. Att åka upp för backe helt utan dop(ing).

Inga kommentarer: