måndag, februari 28, 2011

Marit Björgen

Det gick ungefär som vanligt. Sverige hade lite strul med vallan och Norge vann. MagruteMarit åkte snabbast och fick efter en lättare kollaps skutta runt och vara glad och tacksam. Om hon även var det tredje i den treenighet som förkunnar hur man skall vara i ett förhållande vet jag inte. Jag gissar på nej inte just där och då. Men som skrivet. Glad och tacksam i alla fall. Som vanligt med andra ord.

TV-gubben i målfållan var som vanligt lite dum...









Nu ligger jag på mitt rum och tänker över mina synder. Jag tänker även lite elaka tankar om den anonyma städerska som inte kan läsa lappar och därför struntat i att städa golvet i min garderob trots en flerspråkig uppmaning i skrift. Nu torkar istället den smuts som fördes in i garderoben via snön på mina kängor. Onödigt vetande.

1 kommentar:

Gunilla Jakobsson sa...

Hej - det ser kul ut med VM - du syns inte i bild! Jag letar varje gång. Jag är i ST idag upplysningsvis, liten stil, 4:26 är noteringen. Ha de! Vi är bara tre vid bordet nu