lördag, augusti 11, 2012

Finalen är klar

Det var när handboll är som bäst. Spännande in i det sista och en otrolig kamp och häpnande indiviuella prestationer. OS höjdpunkt så här långt. Nu hoppas jag bara att upplevelsen petas ner till nummer två när finalen är spelad. Fick ett par bra rutor i går. Men av förklarliga skäl så var det från det stora kramkalaset som majoriteten av levererade bilder kom i från. Nu ska jag och Niklas snart åka till MPC. Vi har sovit länge denna morgon. Jag ska först på pressträff med handbollspojkarna och Niklas ska till Wembley för fotbollsfinalen. Men eftersom jag inte vill var nå sämre så ska jag slänga mig hals över huvud i närmsta buss så snart pressträffen är över. Jag hoppas på att få bevittna åtminstone en halvlek fotboll. Jag hinner om jag springer. 













1 kommentar:

Erixen sa...

Så härliga bilder (som vanligt)! Lätt skönast är sjätte bilden från slutet med euforisk Kim Andersson i förgrunden och resten i bakgrunden.