onsdag, februari 10, 2010

På plats men med en litet aber

Så är jag på plats. Vistelsen i Vancouver blev kort. Bara en dag blev det i den kanadensiska storstaden, en dag som avslutades med att jag somnade mitt under ett telefonsamtal mitt i en mening som jag själv uttalade... Trött som få.

Mitt största bakslag kom på flyget mellan Frankfurt och Calgary. Min svartfärgade teknikburk som jag producerat bilder på i över tre år ville inte vara med längre. Självklart viker trotjänaren in kepsen precis när jag är på väg på ett OS. Hövdingen som asnluter imorgon har köpt en ny dator åt mig. Så det löser sig. Bilderna idag fick jag hem tack vare en kollega som jag tackade genom att låta honom facerapa mig.

Nu har jag i alla fall lyckats få igång mailen. Webläsaren funkar hjälpligt men hänger sig hela tiden och går fruktansvärt segt. Lovar att lägga upp lite bilder imorgon när jag, förhoppningsvis, har en dator som fungerar.

Väl mött.

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Nu är den incheckad! Den ligger fint o väntar i min resväska!