fredag, februari 19, 2010

Presskonferens

Presskonferens igår. Igen. Inte kul och inte lätt att göra något snyggt eller nytt. Man får tänka arkiv och kliva in som en arbetsmyra och bara mata.

Nu ska jag strax ut i Whistlers soliga alpinbacke. Männens super-G ska avgöras och jag räknar kallt med att ingen av svenskarna placerar sig på pallen. Därför kan jag knata upp i backen och försöka få lite coola actionbilder. Återkommer med det i eftermiddag. Men hela kalaset kunde ha blivit inställt för min del. Hövdingen lider nämligen av lite lätt kleptomaniska drag. Igår snodde han med sig mitt 600 mm och idag kunde jag inte hitta vårt gemensamma liftkort... Gissa vem som hade det? Men. Fotochefen Rick löste det problemet på mindre än två minuter.

Så nu. Stegjärn på och jacka av. Här ska promeneras i backe!


2 kommentarer:

Gunilla Jakobsson sa...

Hej - snygga jobb du gör - men skulle bli tokig på känslan att kanske vara på fel plats. Tur du kan skaka av dej. Jag skryter om dej och bloggen så du får nya läsare hela tiden - det är kul att få insides
Här är kallt - torrsprickorna vidgas. Ha de

Anonym sa...

Det där med kleptomaniska drag känner jag igen. Jag är glad att vi inte kör med samma kameramärken längre, numera har jag mina grejer där de ska vara.

Ni verkar ha det slitsamt men samtidigt gött.

Kram
Åsa S