tisdag, november 22, 2005

Luften gick ur.


Skjutsade hem tunnan för ett tag sen. Vi pratade framtid. Hade hypoteser. Ihop altså. Jag fick en konstig känsla. Här har jag kutat runt och bundit upp mig med lägenhet, målat om och i allmänhet boat in mig. Men faktum kvarstår. Efter nyår är ingenting klart. Luften liksom gick ur mig. Vet ju inte riktigt vad jag vill. Men det käns nog som att jag vill vara kvar. Alternativen är väl inte direkt hur många som helst men ändå... Ska väl försöka få nån ordning på det där. Helt plötsligt fatta jag grejen med den där vikarieångesten som så många pratat om.

Men skit i det. Blir det för deppigt så kan man alltid dra till resturang Galaxen coh lyssna på riktig Rock n Roll.
Fast det är bara fiction. Eller bara dra till Asien och knarka och dricka rått ankblod.
Eller börja simma och prova om det går att försörja sig på det.
Fast det där med att dricka rått ankblod är inte alls bra. Man kan få fågelinfluensa då!

Nu ska jag skriva fyra grejer som ska in i helgen.

Som bilden visar är världen full av vackra människor.


Skön Jerry

Inga kommentarer: