torsdag, december 07, 2006

Arg, glad, trött, Arbeteande, Hungrig och i allra högsta grad levande.


Arg. Har jag blivit på gratidtidningen. Det måste nästan var med vilje. Som att dom jobbar utifrån att göra skitbildlösningar på bra bildjobb. Så är det ju inte men dom måste ju för fan börja tänka... Eller ta in mig tidigare så att jag kan tänka åt dom.

Glad. När doften Hans sakta men säkert försvinner ut ur lägenheten. Eller försvinner och försvinner. Hans har helt enkelt sökt asyl i trappuppgången. Konsigt. Att lukter kan flytta så. Och så igår. När jag såg den fenomenala filmen Ray. Om Ray Charles. Walk the Line klass på den. Fy fan va hårs snubben pumpa i sig.
Och när jag fick reda på en presskonferens före alla andra! Ha ha! Infiltration ett faktum.

Trött. Eftersom det nya sovrummet inte är lika bra ventilerat som det på KGgatan så sover jag helt enkelt sämre och blir således trött. Min hypotes är i alla fall den.

Arbetande. Har precis gjort ut två bilder. Ikväll ska jag till Borås. På SM. I konståkning. Ny upplevelse som jag inte ska döma på förhand........ Blir basket nerpetad från förstaplatsen? Eller sistaplatsen. Beroende på hur man ser det.

Hungrig. Har sju matlådor i kylskåpet. Men problemet är att lådorna är just där och inte på jobbet... Fjärde dan som jag glömt matlåda hemma.

Levande. Jo det är jag. Stinsen och Squashspelarn kommer idag. Dom ska sova på vårt golv. Ska bli kul att snacka lite engelska.


Vem kan mannen på bilden vara då?

Inga kommentarer: