lördag, december 16, 2006

Tröttare äm Liffe

Julfest igen. Rolig även om Travarn spårade ur. Började hälla stearin på folk. Inte speciellt civiliserat. Och jag kände mig lite skyldig. Fast det ska jag fan inte. INGET i den frågan år mitt fel. Det tycker ingen heller. Tur det.

Annars känns de bra. Aningen lite för lite sömn bara. Vi spelade pingis till sena natten. Började med inomhus fotboll. Jag tunnlade Leonard Moon. Mer än en gång. I övrigt gjorde jag det jag kan. Springa. Inte dribbla. Men efter ett tag dribblade jag ändå. Det gick så där. Det var kanske inte i blixtens hasstighet men de funkar ju.


Läser om ordpolisen StorSofinken härjningar på hennes blogg. Kände mig aningen träffad. Men dom som nu ska läsa förstår ju ändå.,, Men jag vet. jag stör mig också på sådant.


Nu ska jag snart köra 25 mil i bil. Kommer att köra cirka 350 mil i tjänsten... Denna månad... He he... Det är om man räknar snabbt 35 timmar. Nästan en hel arbetsvecka. Weird...

1 kommentar:

Anonym sa...

träffad av språkskolan? :)uppenbarligen slarvar du inte tillräckligt mycket för att avskräcka mig i varje fall...